diumenge, 29 de març de 2020

EDUCACIÓ FÍSICA. NOVES PROPOSTES PER PASSAR-HO BÉ A CASA.






JOC DE L’ OCA  


Utilitzem un tauller tradicional del joc de la oca on hi ha les 63 caselles. podem jugar individualment o per parelles i que cada vegada tiri el dau un de la parella i sigui el que realitza la prova. Si no vull fer la prova perquè no m’agrada o no se fer-ho retrocedeix una casella cap endarrera. Si no aconsegueix superar l’objectiu de la prova retrocedeix una casella. Si aconsegueix la prova em quedo a la casella.

1. Lloc d’on es comença la partida.
2. Carrera d’obstacles. Has d’anar d’una paret a l’altra saltant diferents obstacles (cadires, troncs, marcos de fotos, etc…), no pots tocar-ne , ni tomar-ne cap. Pots saltar a peus junts o a peus alterns.
3. Hockey. Amb un pal de granera has de conduir una pilota petita sobre una línia prèviament marcada de les rajoles de casa o bé marquem un camí amb objectes o amb tires de paper. la pilota no pot sortir de la línia o del camí.
4. Transports. Has d’anar d’una paret a l’altra transportant algú damunt a cavallet. No podeu caure.
 5. Oca. Avances fins la pròxima casella d’oca.
 6. Pont. Avances fins la proxima casella de pont.
7. Alimentació saludable. Has de nombre el nom de tres fruites.
8. Trasvassos. Has d’agafar un tassó ple d’aigua amb les mans i has de posar un altra tassó buit a terra. has d’intentar passar l’aigua del tassó ple al tassó buit sense que caigui gens a terra.
9. Oca. Avances fins la pròxima casella d’oca.
 10.Llançament de punteria. Has de llençar una pilota de tenis amb la mà a un paper o dianan col·locat a la paret.
11. Golf. Has d’agafar un pal de golf o un pal de granera i colpejar una pilota petita i intentar fer punteria a un punt marcat prèviament.
12.Pont. Retrocedeixes fins la casella anterior de pont.
 13.Equilibri. has de posar els peus damunt dues graneres i caminar com si fossin xanques des d’una paret a l’altra sense caure.
14.Oca. Avances fins la pròxima casella d’oca.
15.Tenis. Has d’anar d’una paret a l’altra amb una raqueta o un plat fent equilibri amb una pilota petita damunt. has d’anar amb el braç separat del cos. La pilota no pot caure a terra.
16.Girs. Has de fer la croqueta a terra des d’una paret a l’altra.
17.Llançaments. Has de llençar una moneda a l’aire amb una mà i amb l’altra has d’agafar un tassó i has d’aconseguir que la moneda entri dins el tassó.
18.Oca. Avances fins la pròxima casella d’oca.
19.La posada. Et quedes un torn sense tirar o bé fins que un altra jugador caigui en aquesta casella.
20.Llengua. has de dir aquest travallengües sense equivocar.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

RUTINA D'EXERCICIS PER COMPARTIR A CASA AMB LA FAMÍLIA.

 

 

 ATENCIÓ!


PRIMER, SEGON I TERCER DE PRIMÀRIA:  MÀXIM 3-5  REPETICIONS DE CADA EXCERCICI.

QUART, CINQUÈ I SISÈ, UN MÀXIM DE 5-8 REPETICIONS.

ELS ALUMNES QUE PRACTIQUEN ESPORTS EXIGENTS PODEN SEGUIR LA TAULA AMB EL MATEIX VOLUM DE REPETICIONS.


Són exercicis que podeu compartir a casa amb la família per mantenir tò muscular i flexibilitat.

Per a qualsevol consulta ens podeu trobar al correu corporatiu:

Juancamaerna@gmail.com
tonisocias@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari